Sunday, May 14, 2017

Ուզում եմ, որ նա ապրի

Ուզում եմ, որ նա ապրի, ուզում եմ, որ նա հավիտյան լինի իմ սրտում, ուզում եմ զգալ այդ սերը, ուզում եմ միշտ խորհրդավոր լինել, ուզում եմ սիրել;Ուզում եմ, որ  սիրտս սիրո մեջ լինի, ուզում եմ, որ ազատ լինեմ, սիրեմ, սիրեմ և կրկին սիրեմ: Ուզում եմ, որ այդ սերն ապրի, քանզի այդ սիրով ես խորհրդավոր եմ:Սիրելուց հաճույք եմ ստանում, ամենահաճելի զգացմունքը սերն է:Կարող ես սիրել բոլորին.  ես սիրում եմ աշխարհը, գիշերը, լուսինը, երազները այդ լուսնի ներքո, գիշերվա լույսը, ես սիրում եմ աշխարհը: Առանց սիրո աշխարհ չկա: Ուզում եմ, որ այդ սերն ապրի անվերջ, դիմանա փորձություններին: Ուզում եմ, որ նա ապրի իմ սրտում և բոլորի սրտում: Մարդիկ բոլորը սիրում են, սիրով են ապրում, մեկը սիրահարված է ինչ-որ մեկին, մյուսը սիրահարված է ինքն իրեն, իսկ մյուսները սիրում են իրենց ընտանիքը, հարազատներին: Մարդիկ նաև սիրում են ատել, դա նույնպես սեր է, բայց սերը չքանում է աշխարհից: Մարդիկ չեն սիրում աշխարհը, որովհետև <բախտն իրենց չի ժպտացել>>, բայց այդպիսին լինելով՝ ավելի է վատանում նրանց վիճակը :Ուզում եմ, որ նա ՝ սերը, ապրի հավիտյանս հավիտենից;

No comments:

Post a Comment