Tuesday, October 11, 2016

Նհատական նախագիծ գրքեր Ծերունին և ծովը վերլուծություն, շարադրություն

Ծերունին և ծովը

Մի աղքատ ծերունի իր հացի փողը ձուկ բռնելով և վաճառելով էր վաստակում, նրան օգնում էր մի տղա: Ծերունին դիմացկուն, խիզախ և խելացի մարդ է,  այս պատմվածքը ուզում է ասել, որ, եթե մի նպատակ ունես պետք է առաջ գնալ և չհուսահատվել ձախողման դեպքում: Այս ամենը հասկացա միայն այն հատվածից, որտեղ ծերունին մեծ դժվարությամբ խոշոր թրաձուկ բռնեց, բայց շնաձկները հարձակվեցին ձկան վրա, իսկ ծերունին պայքարում էր: Սա մի պատմվածք է, որտեղ հեղինակը պատմում է խիզախության, խելացիության և դիմացկունության մասին:

Հմտություն և Խիզախություն

Հմտություն ունեն այն մարդիկ, ովքեր արագ են մտածում, կարողանում են իրենց գիտելիքները ամեն տեղ օգտագործել տարբեր պայմաններում: Խիզախություն ունեն այն մարդիկ, ովքեր  նպատակ ունեն և չեն հանձնվում ձախողման դեպքում, ես հմուտ չեմ, և ոչել խիզախ եմ, բայց ինձ դուրեն գալիս այդպիսի մարդիկ, իմ կարծիքով հմտությունը  այն է , երբ կարողանում ես բոլոր գիտելիքներդ օգտագործել ամեն տեղ և ամեն մի բարդ պայմաններում, հմտությունն օգտագործելով դու նաև նոր գիտելիք ես ձեռք բերում:  Իմ կարծիքով խիզախությունն այն է, երբ դու մի նպատակ ունես և շարժվում ես միայն այդ նպատակի ուղղությամբ, իսկ երբ ձախողվում ես, չես հանձնվում և նորից ես փորձում, իսկ, երբ նորից ես փորձում արդեն գիտես, թե ինչն էր ձախողման պատճառը և անումես այնպես, որ պատճառը չկրկնվի: Չեմ կարծում,որ այս աշխարհում բոլոր մարդիկ են խիզախ կամ հմուտ, բայց բոլոր մարդիկ միշտ առաջեն շարժվում, ձախողման դեպքում, ոմանք հանձնվում են, ոմանք շարունակում:
Ծերունին և ծովը


No comments:

Post a Comment