Thursday, October 19, 2017

Ողջույն ես Ռուզաննան եմ...


Ողջույն ես Ռուզաննան եմ, սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի միջին դպրոցում, 8-1 դասարանում: Սիրում եմ շատ ստեղծագործել,ուրախությամբ հայտարարում եմ, որ աշխատանքներս կտպագրվեն <<Լուսապսակ>> թերթում, գլխավոր խմբագիրը ընկեր Ծովինարն է, ում հետ հանդիպել եմ մի քանի անգամ, նա շատ ջերմ ու բարի անձնավորություն է, նրան շատ եմ սիրում: Թերթում կան բազում այլ հետաքրքիր բաժիններ, ներկայացվում են աշակերտների աշխատանքները, զարմանալիքներ, կատակներ, պատմություններ և գլուխկոտրուկներ: Շուտով թերթը կլինի նաև իմ դպրոցում: <<Մենք Կարող ենք>> ՀԿ-ն զբաղվում է հաշմանդամություն ունեցող անձանց շահերի պաշտպանությամբ: Հաճախում եմ կազմակերպության զարգացման պարապմունքներին: Կազմակերպվում են հետաքրքիր ու զարգացնող խաղեր,տեսական ու գործնական դասեր և այլն, դասերն ու բարձր տրամադրությունը ապահովում են կազմակերպության կամավորները՝ մեր ընկերները:Այսքանն իմ մասին:

No comments:

Post a Comment