Monday, February 27, 2017

Խելագարություն

Ի՞նչ է  խելագարությունը։ Այո՛, սովորաբար խելագարները հայտնվում են հոգեբուժարանում, բայց այդ դեպքում ինչու ես այնտեղ չեմ։ Այնտեղ գտնվում են հոգեկան շեղումներ ունեցող մարդիկ, ես հոգեկան չեղումներ չունեմ, բայց խելագար եմ: Եկեք փորձենք արմատների բաժանել, խելք և գար, բայց ինչ արմատ է գար բառը, չգիտենք, լավ ուրեմն եկենք տրամաբանական  տարբերակով շարժվենք, խելագար ասելով ինչ ենք հասկանում, խելագարության մի ճյուղ է նաև խենթությունը, բայց այն մարդու մեջ հայտնվում է, երբ սիրահարված է, կամ՝ ուրախ ։ Բայց ես սիրահարված չեմ։ Երբեմն այնպես եմ ինչ-որ բանից ուրախանում, որ խենթություններ անում, բայց ես խենթ չեմ : Եկեք խելագարությունը ճյուղերի բաժանենք․ առաջին՝ հոգեկան շեղումներ ունեցող մարդիկ, երկրորդ՝ խենթություն, երրորդ՝ արվեստագետներ, չորրորդ՝ փիլիսոփայություն, հինգերորդ՝ գիտություն: Ես երևի փիլիսոփայություն ճյուղից եմ, որովհետև ես այնպիսի խոսքեր եմ ասում, որ երևի ինձ հոգեկան շեղումներ ունեցող մարդու տեղ կդնեն կամ՝ ինչ- որ հիմարի: Ես այդպես էլ չհասկացա՝ ինչ է խելագարությունը (սա պարզապես իմ ենթադրությունն է), բայց ես հասկացա, թե ես ինչ խելագար եմ: Գուցե հետո ևս մի բան գրեմ խելագարության մասին, սա դեռ սկիզբն էր...

No comments:

Post a Comment